Μεταπηδήστε στο περιεχόμενο

Eπίσκεψη στο Δημοτικό Σχολείο Ροδοτοπίου στο πλαίσιο δράσεων ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για θέματα αναπηρίας, διαφορετικότητας και συμπερίληψης

  • από
Φωτογραφία που απεικονίζει προσωπικό της Μονάδας να κάνει παρουσίαση σχετικά με την αναπηρία αλλά και το ρόλο της Μονάδας.
Η Μονάδα Ισότιμης Πρόσβασης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων πραγματοποίησε επίσκεψη στο Δημοτικό Σχολείο Ροδοτοπίου στο πλαίσιο δράσεων ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για θέματα αναπηρίας, διαφορετικότητας και συμπερίληψης.
 
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, η Μονάδα είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με μαθητές και εκπαιδευτικούς, συμβάλλοντας στην καλλιέργεια στάσεων αποδοχής, σεβασμού, ενσυναίσθησης και της κατανόησης απέναντι στη διαφορετικότητα. Η ανταπόκριση των παιδιών και του εκπαιδευτικού προσωπικού υπήρξε εξαιρετικά ενθαρρυντική. Μέσα από διαδραστικές δραστηριότητες και ουσιαστικό διάλογο, αναδείχθηκε η σημασία της ισότιμης συμμετοχής όλων των παιδιών στο σχολικό περιβάλλον, ανεξαρτήτως των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών ή αναγκών τους.
 
Ιδιαίτερες ευχαριστίες απευθύνονται στον κ. Στάθη Παπασταθόπουλο, Επίκουρο Καθηγητή Εξελικτικής Ψυχολογίας στο Τμήμα Ψυχολογίας, Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, για την τιμητική του παρουσία και την εμπεριστατωμένη ομιλία του αναφορικά με την αναπηρία και τη σημασία της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης. Η συνεισφορά του ενίσχυσε ουσιαστικά τον στόχο της δράσης.
 
Η Μονάδα Ισότιμης Πρόσβασης εκφράζει θερμές ευχαριστίες προς τη διεύθυνση και το εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου για τη συνεργασία και τη φιλοξενία, καθώς και προς όλους τους μαθητές για την ενεργή συμμετοχή τους.
 
Η συμπερίληψη δεν είναι απλώς στόχος, αλλά καθημερινή πρακτική και συλλογική ευθύνη.
elEL
Μετάβαση στο περιεχόμενο